زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

کنکورررررر

خسته ام خسته و دربدره شهر غمم ...  خ س ت ه ا م ...

یه زیتونه داغونه بی هسته  ...  !!! زیتونه کنکوری دیدین تا حالا ؟ نه؟ ندیدین ؟ خب حالا ببینین ...

خب حالا که دیدین تو رو خدا دعا یادتون نره  ... ۱۱ روزه دیگه مونده ...

نظرات 4 + ارسال نظر
ژ یگولو سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ

سلامممممممممممممممممم ایدا خانوم گل...

خیلی خیلی خوشحالم کردی اومده بودی وبلاگم..ممنونم...

میدونم خسته ای..میفهمم چه حالی داری تو این روزا..درکت میکنم چون تجربه کردم مشابهشو...قوی باش و فکرای بیخودی نکن..به خدا توکل کن مث همیشه و با ارامش برو سر جلسه...یاد خدا که تو دلت باشه واقعا اروم میگیری..از ته دل خدا رو یاد کن..که حتما هم همینجوره میدونم...

من همیشه یه یادت هستم و بودم و دعاتم کردم به خدا..تو و بقیه دوستایی که کنکوری هستن..ایشالا که موفق باشین..ایشالا که قبول میشی و مزد زحمتای این یه ساله بدون استراحت و ۱۲ سال درس خوندنتو میگیری..نگران نباش و به خدا توکل کن ایدا جان...

راستی اینم ادرس جدید گیلاسیه:
http://gilli.blogfa.com/

مواظب خودت باش..فعلا..یا حق...

سلام
خواهش میکنم وظیفه اس...
ممنونم آره خیلیییی داغونم ... همیشه هم به یاد خدا هستم ... اما خب بازم قاطی میکنم دیگه ...
ممنونم که تو هم به یادم هستی ...
ممنونم از آدرسه گیلاسی .
قربانت ... فعلا ...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلاممممممم زیتون جوونمممممم
خیال کردم فراموشم کردی اما.....
مرسییییییییی
امیدوارم در کنکور موفق شی
دلت شاد

سلاامممم عزیزم ...
من هیچ وقت تو رو فراموش نمیکنم ...
ممنونم عزیزم ...
دل تو هم شاد ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ

استخاره و تعبیر خواب
۰۹۱۲۱۵۳۶۴۰۶
۰۲۵۱۷۷۵۰۰۲۷
۰۲۵۱۷۷۳۸۱۶۰

رضا محمدی تبار پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://09121536406.blogfa.com

سلام
شما زیتون هستید یا زیتونه؟
و من .....؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد