زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

هر چی که به ذهنم رسیده ...

دلم میخواد حسابی بنویسم اما اصلا حسشو ندارم. امیدوارم که حسش بیاد میخوام هرچی به ذهنم رسید بنویسم... . پس بسمه تعالی :

دلم گرفته کلی هم غر دارم ! کاشکی میشد گریه هم کرد ... حوصله ام سر رفته دیگه ... یه موقعی خوب درس میخونم . یه موقعی نمیخونم ولی هیچ لذت هم نمیبرم از ساعات بیکاریم چون همش نگرانم.! خوابم میگیره ...کسلم ... احمقم اصلا ...

چقد دستاتو کم دارم چقد دلتنگ چشماتم

تو رو میبینم از دورو هنوز محو تماشاتم

چه بی حاصل به دور تو مثه پروانه میگردم

گناهم شاید این بوده که من عاشق ترین مردم

دلم خوش بود که تقدیرم به دست تو گره خورده

کسی جز دست نا اهلت دل ما رو نیازرده

دلم خوش بود که با عشقت غم دنیا حریفم نیست

شنیدم عاقبت گفتی که عاشق مثله من کم نیست

گلم دلم ندارمت بروم نیار که باختمت

به جون عاشقم قسم دست خدا سپردمت  

دست خدا سپردمت ...    

 آهنگه سعید شهروزه  کلا اهنگاش قشنگه .. راستی جمعه رفتم خونه عمو نادر اینا ... انگار بابا بهم گفت باید بری ... بابا گفت باید به جای من بری ... منم رفتم ... . خیلی هم خوشحال شدن چون از قبل قرار بود که من نرم ... اما خی تولده گلناز بود منم به خاطره اون رفتم ... . بابا هم گلنازو خیلی دست داشت ... چقده دلم واسه بابا تنگه ... ای خدا چرا آخه تا اخر عمر باید دلم تنگ باشه ... واسه این واسه اون ... عجبا ... چه میشه کرد دیگه ...

دیروز بعد از کلاس با مامان رتم فیلم اخراجی ها ... محمدم که طبق معمول ادا در اوردو نیومد ( نمیدونم چرا انقد از سینما بدش میاد ... نمیدونم والا ! ) راستی کامبیز دیرباز ( همین مجیده توی اخراجی ها ) عین بابای منه قیافش یعنی کپیه ها ...بعضیا که میگن شبی محمدم هست ... خیلی دلم واسه ببا تنگ شد وقتی اونو دیدم (بیچاره مامان ) ولی خدایی بابام خوشگل بوده ها ...

 

یه چیزی برام خیلی جالبه ... چرا ماها تو این دنیای مجازی انقدر بهم اعتماد داریم ... من که به شخصه انقدر که به اینجا  و ادماش اعتماد دارم به ادمای بیرون ندارم ... حتی ارتباطاتمونم اینجا خیلی بهتره !  مطمئنا  اگه یکی منو بیرون ببینه میگه عجب آدم بد اخلاقیه ( همیشه مخصوصا وقتی تنها تو خیابون را میرم انقدر اخم میکنم که فکر میکنم الان ابروام میفته پایین ! از بچگیم همینجوری بودم ... .

 

به کتابی پارسال روز مادر واسه مامان خریدم ...یه کتاب کوچولوهه فانتزیه ... فک کنم امس بهترین مامان دنیا باشه ... یه جایش نوشته مامانا بهترین اختراع های خدا هستند ... راس میگه ها ...

 

دیگه فک کنم پنجشنبه با آزی بریم بیرون ... میخوام عطر بخرم ... نمیدونم دلچی گابانارو بخرم یا مارک جاکوبز رو ... خوشم اومده از بوی مار جاکوبزه هم نغمه یه سری اشانتیون اورده بود اینم توش بود یه جورایی بوی نرگسو مریمو اینا میده اما یه جوره باحالیه ... ولی خب دلچی گابانا بازم فک کنم یه چیزه دیگس میدونم که خسته نمیشم ازش ... اما اینو که نمیدونم یهو وسطش بدم بیاد ازش نمیشه دیگه ... حالا فک کنم بریم هایلند ... ببینم چه میکنم دیگه ...

 

چقدر این اهنگی که سعید شهروز واسه پسرش خونده قشنگه ... خیلی دوسش دارم ...

 

پسرم بزرگ شدی لالاییام یادت نره

چقد برات قصه بگم دوباره خوابت ببره

چقد نوازشت کنم تا تو به باور برسی

این دو تا دستای منه تو این روزای بی کسی

وقتی بابای قصه هات خم شده پیش روی تو

اگه چروک صورتم مبیره آبروی تو

لالاییام یادت نره لالاییام یادت نره

بذار برات قصه بگم دوباره خوابت ببره

از اون روزا که مشت من با دست تو وا نمیشد

تو خوابو بیداریه توهیچ کسی بابا نمیشد

اون که تو اوج خستگیش خنده ی رو لباش بودی

شب ک به خونه میرسید سوار شونه هاش بودی

لالاییام یادت نره لالاییام یادت نره

بذار برات قصه بگم دوباره خوابت ببره

لالا لالا گلکم لالایی کن دلبرکم

خواب پریشون نبینی ای عنچه ی با نمکم

لالالالا گلکم لالاییی کن پسرکم

چشماتو گریون نبینم گریه نکن دردونکم

لالاییام یادت نره لالاییام یادت نره

بذار برات قصه بگم دوباره خوابت ببره

....

نظرات 20 + ارسال نظر
مانی و فرزاد دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ http://manifarzad.blogsky.com/

سلام وبلا گتون عالی بود

سلام
ممنونم.

رضا نقی زاده دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ http://rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

سلام
ممنونم که به من سر زدین .

ازگیل دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ

روح بابات شاد باشه دختر جون.انشا... این دوسه ماه هم میگزره و کنکورت رو میدی و راحت میشی.
من دیشب و امشب دلم خواست دوباره نوشتم.موقتا .دوباره پاکشون میکنم.اخه فردا سالگرد دوستیه منو اقا موشست.ولی اون فراموش کرده حتما

ممنونم.
انشالله.
حتما میام بخونم ...
آخی ... چرا این پسرا انجورین ؟؟؟
فک نمیکنم یادش رفته باشه اما خب شاید به روش نیاره !!!

... دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ

آهنگ های سعید شهروز و منم خیلی دوست دارم.خیلی.
دلتنگی سخته ولی خوب چاره ای نیست باید تحمل کرد.

ژ یگولو دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ

سلامممممممممممم ایدا جان...
خوبی؟؟
این جورایی که تو میشی منم میشم...زیاد بهش فک نکن..:دی...خوشحال یهو ناراحت یهو خواب الو..

خدا باباتو رحمتشون کنه...اون پیشته دیگه..همیشه..پس دلتنگش نباش..نه..نمیگم نباشیا ولی خب خودتو اذیت نکن..به یادش که باشی اونم همیشه پیشته دیگه دلتنگیم نداره...ببین خودش گفت بری تولد خونه عموت اینا...
ایولللل بابا خوشتیپ..:دی
میدونی من چی فک میکنم درباره رابطه ها و اعتماد کردنای تو این دنیای به قول خیلیا مجازی...چون اینجا همش از رو حس ادمای اینجاست..اینجا حسها خیلی کار میکنند..اینجا قیافه و پولدار و بی پول و لباس و چمیدونم..هیچکدوم از اینا مطرح نیست..اینجا فقط فهمیدنیه..حس کردنیه..درک کردنیه...این درک و حس ادمای اینجاست که اعتمادا رو میسازه...
من که خیلی این دنیا رو دوسش دارم...و همچنین دوستای خیلی خیلی خوبی که دارمشون..هیچ وقت فراموششون نمیکنم...
این ترانه های سعیدم گوش کردم..اره خدایی قشنگه...

خوش باشی و موفق...حواستو بده به درسات...موفق باشی...فعلا ایدا جان...

سلام
ممنون
آره هست میدونم که هست اما خب بازم ...
آره با فکرات موافقم ...
ممنون ... چشم ... به همچنین...فعلا.

شادی و یاس سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.sadedeleashegh.blogsky.com

سلام
این شعر سعید شهروز منو به عالم بچگی می بره نمی دونم چرا
موفق باشید

آره منم همینطور .
ا راستی سلام...

سعید سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلااااااااااممم ...

منم کلی دلم گرفته بود! کلی هم باریدم ؛) ولی فایده نداشت! درکت می کنم بد موقعیه! ایشالا این کنکور ور بیوفته که این همه آدم رو علاف خودش نکنه ...

اصولا همه سعید ها کارشون درسته!!! :))

خوب نگفتی فیلم قشنگی بود یا نه! البته هرکی دیده تعریف کرده ... خیلی وقته با مامانم سینما نرفتم ...

آره فکر می کنیم تو این دنیای مجازی همه خوبن! ولی هرچی بلا سرم اومده از همین دنیا اومده! جالب اینجاس که مادرم تاحالا وارد این دنیا نشده ولی هشدارهایی که بهم داده بود همگی به حقیقت پیوست!

اترنیتی هم عطر محشریه ... یه امتحانش بکن ...

دلت شاد ... کمتر فکر کن و غصه بخور ...

سلام ...
ایشالا . الهی آمین ...
بله بله ...
آره خنده دار بود ولی آخرش بد جوری زد تو حالمون اما بازم خوب بود .خیلی چیزایی رو فهمیدم از جنگ که نمیدونستم .فکرشم میکردم که اینجوری بوده باشه !!!
خب یه فرصتی رو گیر بیار برو ...
خب واقعا هم خوبن ... اما راهی به بیرون ندارن... یعنی نداریم ... میدونی تفاوت هر کدوم از ما اینجا با بیرون خیلیه ... همین تفاوته که گند میزنه ... اما به نظر من آدمای اینجا از ادمای بیرون (حتی از خودشون که بیرونن) بهترن ... چون همه ی اینجا حسه ...اما بیرون هممون یه سری نقابیم !!!‌ مامانا همیشه حرفایی میزنن که درست از آب در میاد آخرش اما کو گوش شنوا ؟!
اگه اونجا بود میبویمش اما من عاشق همین دوتا عطریم که گفتم ...
تو هم ... سعی میکنم... البته خب الان خیلی بهترم ...

همسرآینده چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

سلام گلم!
ایشالا کنکور قبول میشی گواهینامه هم میگیری و..........خیلی کارای دیگه!فقط الان قدر فرصت و زمانت رو بدون که یه دفعه دچار استرس نشی!!!!
(در یککلام! مثل من دقیقه ۹۰ ی نباش!!!!!!!!)
در ضمن لینکت هم کردم.

سلام عزیزم
مرسی ... سعی میکنم ... ولی کلا تو همهی کارام که مث تو ام .
ممنونم.

سکوت دیوار شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
چرا ماها تو این دنیای مجازی انقدر بهم اعتماد داریم ؟؟
شاید چون دیده نمی شویم...شاید چون ناشناخته ایم...
شاید جایی بهتر تز اینجا برای حرف دل زدن پیدا نکردیم..شایداینجا همه مثله هم هستن...بلاخره غم تو دلشونه..شاید.....

سلام
آره شاید و هزار تا شاید دیگه ...

ژ یگولو یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ

سلامممممممممم ایدا جان...خوبی..
من الان در تعجبم..واسه اینکه تو هر پستت فقط میتونم یه کامنت بزارم..یعنی کامنت دونیت بعد از گذاشتن یه کامنتم دیگه نصفه و نیمه باز میشه..ولی ایندفعه درست شده...

اپ نمیکنی؟ مشغول درساتی احتمالا...
خب همین اودم سری بزنم و احوالپرسی..به درسات برس..مزاحم نمیشم..مواظب خودت باش...فعلا عزیز...

سلااااام
مرسی تو چطوری؟
ایول .
آره دیگه خیلی شلوغم .
مرسی که به یادم بودی . ممنون .بای .

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ب.ظ http://rue.blogsky.com

باز در یک عصر پاییزی دلم گرفته است....
دلی که همچو برگهای درختان پاییزی زرد و خشک و خسته است ...
آری دل شکسته ام بدجور گرفته است.....
قدم میزنم در کوچه پس کوچه های شهر پر از سکوت...
یک غروب سرد و بی روح پاییزی ، یک دل عاشق ولی تنها و دلتنگ با کوله باری از غم و غصه و یک سوال بی جواب!
قدم میزنم و به سرنوشت خویش می اندیشم!
و باز در یک غروب پاییزی دلم بدجور برای تو تنگ شده است....
دلم برای آن دل بی وفایت تنگ شده ، نمیدانم چرا ولی بدجور دلم هوای تو را کرده است....
سلام
می بخشی من یه مدت طولانی نبودم
چون اصلا حالم خوب نبود اما بازم بر گشتم از بد حادثه
دلم واست تنگ شده بود
خوبه حداقل اینجا کسی که یادی از من بکنه...
دلت شاد و ممنون که سری به من زده بودی

مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.
مانی

[ بدون نام ] جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام ایدا گلی.ایمیلم رو برات گذاشتم.

صدر یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
زیبا بود!
موفق باشی
صدر

سلام ممنون .

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام زیتون جوونم
کجایی دخمل
یه سر به من بزن
دلت شاد

سلام عزیزم .
بالاخره بهت سر زدما :دی

مریم جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ http://lahzeh.blogsky.com

این کتابه رو که گفتی من کلی دوستش دارم.همیشه شاد باشی.

آره خیلی باحاله ...
تو هم همینطور عزیزم .

فاطمه دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام آیداااااااااااا
:( کلی دلم تنگیده واست! خواستم بت بزنگم هی گفتم الان میگه این دختره دیگه کیه! :")
منم اخراجی ها دیدم. به کسی نگیا سی دیشو دیدم :دی
خون بازیم دیدمو خیلی رو اعصاب بود.
ای گفتی عطر. این مامان من همش عطر منو میزنه. می دونم آخرش تمومش می کنه :(
منم هرچی به مخم میاد دارم میگم مثه خووودت.
زودتر این کنکورو بدی، انشاءلله موفقم بشیو یه نفسی بکشی دختر. :*******
این دنیای مجازی خیلی عجیب غریبه! خیییییلی!
انشاءلله که خوبیش به بدیش به چربه! چی کفتم!
=)))
مشقاتو بنویس آیدا خانووم گل. برو عطر خوووووب بخرو خووووش بوووو! هی...دلم تنگ شداااا واسه اونموقعا
مارم دعا کن آیدا جونم
بوس بوس

سلام عزیزم منم همینطور ... نه بابا تو هر وقت دوس میداشتی بزنگ جیگر خوشحال میشم ...
ایول آره سیدیش زود در اومد ...
آره شنیدم که خیلی مزخرفه ...
آخی خب یه عطری کادو براش بخر بعد تو هم هی اونو بزن :دی
راحت باش ...
اینشالله ...
خیلی واقعا خیلی ... :دی
خریدم عطر بالاخره کلی جریانات دارم که بگم ...
تو هم مارو دعا کن ما همیشه دعا گوییم ...
بووووووووووووس.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟کجایی با معرفت!! دیگه یادی از ما نمی کنی
امیدوارم هر جا هستی خوش باشی
دلت شاد

سلام عزیزم
مسی تو چطوری ؟
مثلا دارم درس میخونم واسه همینم کم میام اینجا خیلی کم . شرمنده دیگه این دو ماهم تموم شه بره پی کارش ...
ممنونم عزیز . تو هم همینطو ر.

::<<کوچولوی تنها>>:: دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.love-xry.blogfa.com

من ان غریب دیروز..... اشنای امروز.... و فراموش شده فردایم ...../ .....در اشنایی امروز می نویسم تا در فراموشی فردا یادم کنی
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##____آرسین آپ کردهههههه#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##سلام##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#_______سلامممم_ _________#
#__________#___آرسین کوچولو آپه________#
_#_________#____آپمممممممممممم_____#
_##________#_____________________###
___##____##________-----------____#__##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#_____########__##
__#_#__خوشی؟؟_#____#_#_#___##___##________##___#
__##_#__________#___###___####___#_خوبی؟؟_____#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######

یکی از هایلند پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ http://vartan_1970@yahoo.com

سلام آیدا جان

دوست داشتیم از نزدیک یه عطر جدید معرفی می کردیم ، تا مشکل رو حل می کردیم ، مارک جاکوبز رو که چند وقته دیگه شرکت نمایندگیش نمی آره .
به اترنتی هم اصلاً فکر نکن به سن شما مناسب نیست . اسپورت نیست وکلاسیک است
پیشنهاد میکنیم Ferre EDP رو تست کنین ،
Aqua woman هم از عطر های پر فروش ماست .
از همکارای ما برای پیدا کردن یه عطر خوب کمک بگیرین ،
مرسی که از هایلند می نویسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد