زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

واسکن :دی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم

خوبین ؟ منم خوبم (البته از اون لحاظ شایدم از هر دو لحاظ ) ... این چند روزه اصلا مثه آدم ندرسیدم ... یا اینور اونور بودم یا فیلم دیدم یا خوابیدم یا فک کردم !!! دیشبم گفتم دیگه صبح 7پا میشم میشینم سر درسم ... 7 ما شد 5/9 بعدم پاشدم صبانه خوردم مامان جان میگه بدو بدو باید بریم واکسن هپاتیت بزنی ( الانم کلی جاش درد میکنه تازه شایدم تبم بکنم ) منم از گیلاسی شنیده بودم آب نباید بخوره بهش تا دوروز مجبور شدم برم حموم بعدشم که رفتیم بیرون تا کلی اینور اونور مامان جان اینو بخره اونو بخره تا بیایم شد 5/1  .... کتاب ( 4 اثر از فلورانس اسکاول شین ) رو خریدم . شنیدم که خیلی جالبه . حالا بخونیمش ببینیم آدم میشیم یا که نه ... .

خیلی چاق شدم اصلانم ملاحظه نمیکنم ... . یعنی اصلا بهش فک نمیکنم ... دیگه بعد کنکور با نوشی میریم باشگاه و یه رژیم توووپ ... .

همش با محمد دعوا میکنم ... آخه یه کارایی میکنه من اصلا توقع ندارم ... هنوز خیلی بچس ... من که عمرا دیگه باهاش حرف بزنم !!! هیچ کاریم براش نمیکنم....کلی باهاش دعوا کردم بعد کلی زرزر کردم بعدم کپیدم ... امروزم پرید هیچی نخوندم ... حالا الان برم زیستمو تموم کنم ...

این چندتا فیلمی ک گرفته بودم یکیش چارشنبه سوری بود که خیلی قشنگ نبود ... ولی م مثل مادر چقدر قشنگ بووودد دو بار دیدمش الانم منتظرم مامان ببینه که دوباره ببینمش ! ماهیها عاشق میشوند هم دیدم ونم قشنگ بود اما هیچ کدوم به م مثل مادر نمیرسید (خدا بیامرزه نویسنده اش رو ) (برای شادیه روحش فاتحمه الصلوات).

من اصلا یه اپسیلونم خوشحال نیستم عیده ... . نمیدونم چرااتاقمو یکم جمع نمیکنم ... همیشه حداقل هفته ای یه بتار این کارو میکنم حالا انگار مثله اینکه مقاومت بکنم انگار اگه من جمع نکنم عید نمیشه اونجوریم .... .

چمیدونم والله خدا شفام بده ... برم ببینم میخونم یا که نه؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
حضرت عشق --** روزبه **-- دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

.....
آری باز هم در کوچه پس کوچه های چشمانت غریبی می کنم
و سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودنت را به عالم می بخشد
و گل ها بستر آیات می کردند
به مهراب بهاران
سال نو رو پاک تر از شبنم گل ها برایت آرزو دارم...
....میخونه ی ** حضرت عشق ** به مناسبت بهار نو
آپ شد
منتظرم
پیشاپیش سال نو باستنی رو بهت تبریک می گم !
راستی هم سن هستیم !
فعلا.........
------ یا حق ! ----

سال نو تو هم مبارک
آره میدونم هم سنیم ...

علی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.alifallah.blogsky.com

سلام
تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم
روزی سراغ من آیی که نیستم

آری ... .

مریم دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:16 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

سلام.نگران نباش!یک چند روز استراحت کنی به هیچ جای درسات بر نمی خوره.امیدوارم موفق باشی و سال خوبی پیش روت باشه!

سلام
آره امیدوارم
ممنونم عزیزم .تو هم سال خوبی داشته باشی.

ژ یگولو سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ

سلاممممممممممممم ایدا جان...

خوبی عزیز؟؟؟

ایدا دیگه دم عیدی که نمیشه به درس و اینکارا رسید که..یکی دوروز دم عیدو بیخی...بیخیالم نباشی فقط حرصشو باید بخوری...:دی

واقعا خدا رحمت کنه ملاقلی پور رو...واقعا فیلم قشنگیه م مثل مادر...

منم دست به اتقم نزدم...هوراااااااا...:دی..قرارم نیست دیگه هم بزنم..بیخیال بابا...

خوش باشی و سال خوبی هم واست ارزو میکنم..ایشالا به ارزوهات برسی و تو کنکورم موفق باشی...
امشب اخرین اپ امسالمو میکنم ایشالا اگه مشکلی پیش نیاد...گفتم که گفته باشم...

خوش باشی و خوفق و سلامت..فعلا...

سلام
مرسی
آخه به درس نمیرسم به هیچ چیزیم که به عید بیاد نمیرسم :دی
خدا بیامرزتش
ایول اتاق من الان نصفه تمیزه تازه تمیز که نه جمع و جور فک کن همینجوری بمونه بعد تا اخر سال ۸۶ همینه چه باحال میشه :دی
حتما میخونمش منم دلم میخواد اپ کنما امیدوارم بتونم ....
تو هم همینطور قربانت ....

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ http://rue.blogsky.com

اگه یه روز بهار رو دیدم
بهش میگم بهترین روز عمرم بیست و نه اسفند بوده
نه به خاطر اومدن بهار
فقط به خاطر اینکه زمستون موقع رفتنش بهترین هدیه رو به من داد

___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***____سال نو مبارک!____***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

دلت شاد

مرسی عزیزم
سال نو ء تو هم مبارک .
بووووسسسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد