زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

خواب و خداحافظی

با بابا دعوام میشه .بعدش تو خیابونیم با هم دیگه . من پا برهنه ام . یه کفش سیاه گوشه ی پیاده روست ! میخوام اونارو بپوشم که بابا میگه نه تو کفشای منو بپوش من اونارو میپوشم . با هم آشتی میکنیم ... .بعد تو یه بستنی فروشییم با مامان بستنی میخوریم ... بعدشم تو یه لباس فروشی ...مامان یه دامن بلند سفید پوشیده ویه مانتوی کوتاه کرم . داره پرو میکنه ... میگه بابات داره اینارو برام میخره خیلی خوشحال منم خوشحالم ... بابا میگه ایدا بیا این کفشارو بپوش این شلوارم بپوش ... میگه میخواد واشه محمد یه توپ فوتبال بخره ... ساعت کوفتی زنگ میزنه و منو از اون خواب شیرین بیدار میکنه !!!

مودم کامی جونو میخوام جمع کنم ... تا شنبه جم میشه ... . نمیدونم این آخرین پستمه ... دعا کنین برنگردم تا بعد کنکور ... اینجوری خیلی بهتره . مخصوصا با غیر حضوری کردنم اگه قرار باشه تو خونه باشم بهتره که اینجور چیزا نباشه ... . خب من که دیگه واقعا اینجا کار خاصی ندارم اونیم که میخواستم بدونم چی کار میکنه دیگه برام مهم نیست ... باید تمام اون  عکسا و نقاشیا و سی دیا رو بریزم دور اما خودم چی ... جای خالیو قلبمو احساس میکنم هیچ حسی نیست انگار ... بدکم نیست واسه این 5 ماهه واسه درس خوندن دل لازم نیست پس بهتر ... اای ی ی ... به خودم قول دادم همون رشته ای رو که میخوام قبول شم ... میدونم اگه بخوام میشه ... برام دعا کنین ... قربون همتون ...فک نکنم دیگه آ÷ کنم اما تا شنبه به کامنتاتون جواب میدم حتما ... بعدشم دیگه میره تا تیر ... قبلشم اگه خونه خاله ای عمه ای کسی رفتم و شد بهتون یه سر میزنم (البته دیگه میخوام ترک دنیا شم این 5 ماهو ) اینجوری خیلی خیلی بهترتره ... حالتونو از بچه هایی که باهاشون تماس دارم میپرسم ... همتونو دوست دارم ... دعا یادتون نره ها ... قربون همتون بای بای ..
نظرات 20 + ارسال نظر
ژ یگولو جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام ایدا جان...
خوبی؟؟؟
ایولللللللل به این خواب شیرین..خیلی خوبه...خوش به حالت خوابات یادت میمونه من که از شب تا صبح از بس خواب میبینم صبح که بیدار میشم خسته ام ولی هیچکدومو یادم نمیمونه...

اااااااا ای وای...(ناراحت...اخم)...
۵ ماه؟؟؟ خیلی زیاده که اخه...میگما بیخیال نخواستم..بیا این لینکه رو بردار خودت بمون به جاش...اخه دلمون میتنگه واست که...این کار خیلی خوبیه که میخوای درس بخونی ولی خب...هوم!!!
خب واسه اینجا اومدنت برنامه بریز...مثلا هفته ای یه بار یا دو هفته یه بار...

اگه میشه که نرو ..باشه؟

موفق باشی..همیشه دعات میکنم...فعلا...

سلام
مرسی تو چه طوری ؟
آره خب منم بیشتر وقتا مثل تو خواب میبینم ... صبام خسته ... خیلی بده ... اما بعضی وقتام ... ینشالله تو هم ببینی خوابای خوب .
ین برق میگذره ... میدونی اصل مطلب وقتی که اینجا میگیره ازم نیست ... نمیخوام فکرم درگیر چیزه دیگه ای به جز درسم باشه ! خیلی دوست داشتم بونم. اما نمیخوامم بقیه بتونن بعدن از کارم ایراد بگیرن به خاطر یه ساعت اینجا بودن وجدانمم راحت تره ... حالا هم تازه خیلی زود نیست من یه بارم تابستون خدافظی کرده بودم اما دوباره اومدم ... بهتره که مغزه اینرنتیه کامی رو در بیاریم که مارم وسوسه نکنه (چشمک) منو یادت نره ها یه موقع ... من یادم نمیره حتما میام ... قربانت بای .

سعید جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

سخته ولی دارم عادت می کنم دیگه بعد هر سلامی باید یه خداحافظ رو بشنوم! ایشالا رشته مورد نظرت هم قبول میشی و بعد ۵ ماه با دل خوش بر می گردی ...
خیلی ازت ممنونم چون با نظرات تو وبلاگم چیزای مفیدی یادم دادی. دیگه نمی دونم چی بگم؟
حلالم کن ...

دلت شاد ...

سلام
آره خداحافظی سخته اما همیشه بوده ... ممنونم ...
من کاری نکردم ... امیدوارم کمکی بوده باشم ... تو هم خوب شو دیگه هر چه زودتر .۵ ماه دیگه چیزی نیست ... برمیگردم ... اون موق باید شاد وشنگول باشیا (چشمک)
قربانت ... مواظب خودت و مامانتم باش ...
موفق باشی ... بای .

ژ یگولو جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام عزیز...

اگه اینجوره که خب باشه...

اره تو راست میگی...بعدش اگه خدایی نکرده اونچیزی که بخوای نشه هم وجدان درد میگیری و هم اطرافیان هی بهت طعنه میزنن که اره همش پا کامی بودی...

پس باید منتظر موند تا ۵ ماه دیگه؟ باشه...من یکی موندگارم...

موفق باشی و ایشالا کنکور رو هم با نتیجه عالی پشت سر بگذاری...خوش باشی...فعلا...

سلام ...
(لبخند)
آره ... آره دیگه ... ۵ ماهم که نه ۶ ماه (نیشخند) زود تموم میشه ... ممنونم ...
بابای .

فاطمه جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ

آیدا جون
ایول به این پشت کار دختر! من عرضه این کارا رو نداشتم! همش وقت تلف کردم. الهی هر چی دوست داری قبول بشی. واقعا از ته ته ته دلم دعا میکنم. حالا با هم تماس داریم دیگه. تابستونم با هم بریم کافی شاپ بستنی بخوریم! (هنوز هیچ کی منو نبرده. عقده ای شدم!)
بوس بوس خانومی
مواظب خودت باش
منم دعا کن....

ممنونم .
آره بابا ما که حالا همو میبینیم . چرا تابستون ؟ زودتر میریم من که نمیخوام بمیرم کامی میخواد بمیره (چشمک) خودم میبرمت ... من میذارم عقده ای شی جیگر (نیشخند)
بوووووسسسس.
مرسی .تو هم همینطور .

هومن جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.com

سلام دعا که هیچ گاه یادم نمی ره.راستی درس خوندنم دل می خواد پس پیداش کن..موفق باشی.

سلام ...
میدونم منونم.
گمش نکردم . اون دل رو نمیگم که این دل رومیگم (هان ؟ اصلا چی میگم ؟)
منونم... تو هم همینطور.

شهرام جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام

برات ارزوی موفقیت میکنم ...امیدوارم موفق و سر بلند بر گردی ...

یا حق

سلام
ممنونم...

ژ یگولو جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام...

ببینم ۵..۶ ماه نشده هنوز...؟؟؟

۶ ماه چگده؟؟؟

سلام
نه تازه از امشب شروع میشه تا تیر ... فهمیدی چگده ؟

ژ یگولو یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام...

یعنی الان شروع شده؟؟؟

وای خیلی زیاده که...!!!

دیگه از الان میخواد شروع شه الان مدمو در میارم (نیشخند)

ژ یگولو دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ

سلاممممممممم...

درش اوردی؟؟؟ (ناراحت)...

منگول سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ق.ظ http://mangulateina.persianblog.com

سلام زیتون...
بدو که باید اعتراف کنی.. دعوتت کردم بازی شب یلدا... دیگه مجبوری زود آپ کنی(فعلاْ خداحافظی رو بیخیال!)...

ایلیا شاملو چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ http://mardikelabnadasht.persianblog.com

سلام سریعا تو وبلاگم بیا

فرهاد شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ http://berahoot.persianblog.com/

به انجا که میروی بهتر ازاین جا نخواهد بود...برمیگردی بی هیچ سخنی...هیج جا خبری نیست...چه با رشته چه بی رشته...بالاخره تو هم اگه خدا بخواد یه چیزی میشی مث همه چیزا...موفق باشی دراین هجرت ازخود به خود...

ژ یگولو پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ق.ظ

سلام ایدا خانوم گل...

یه چند وقتیه دیگه نیستی اینجاها...جای خالیتو کاملا حس میکنتم..جدی میگم...

الان فک کنم حدود ۱۴ ۱۵ روز گذشته...

موفق باشی...دعات میکنم کنکورو با موفقیت پشت سر بذاری و برگردی به اقوش گرم خانومواده...:دی :دی

فعلا...یا حق...

Oliera پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ب.ظ http://olier.persianblog.com

برمی گردی...
........................بابایی

م یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.roozanehayam.blogsky.com

سلام
موفق باشی خانومی
ایشالا اون رشته ای که میخوای قبول شی

ایلیا شاملو چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ http://mardikelabnadasht.persianblog.com

سلام بیاو معجزه الهیمو بخون[خنده]

نیوشا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ http://ahangekhiyal.blogfa.com/

سلام
خیلی قشنگ می نویسی !
ببینم تو همون زیتون خانوم معروفی ؟
من هم آپ هستم !‌

مریم جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

دلمون برات تنگ می شه.امیدوارم با کلی خبرها و آرزوهای خوب برگردی.موفق باشی...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ http://rue.blogsky.com

خدایا چه سخت است بی بهانه گریه کردن به ظاهر خندیدن وبه دروغ
فریاد زدن که زندگی شیرین است
.
.
.
سلام دختر گل
دیدی ما هم فراموش شدیم...
دلت شاد

چه سخت است ...
نه امکان نداره ...

حسین یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://mysalavat.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
هوالجمیل
خاک پای تو به صحرای قیامت ، فردا
همه ، بر فرق سر از بهر مباهات بریم (حافظ)
دوست عزیز سلام
افتتاح «وبلاگ صلوات» را به اطلاع شما ، عاشق صلوات ، میرسانیم. همانگونه که میدانید صلوات ، یک پرچم است ، یک فرهنگ است ، زیباترین راه عشقبازی با خدا و حبیب خدا و عاشقان آنهاست ، صلوات ساده ترین راه عبادت است و آسان ترین و ارزان ترین کلید برای پیروزی و گشایش هر در بسته. صلوات رایج ترین شعار و ذکر قدسیان و آسمانیان است.
اگر شما هم بخواهید با خداوند متعال و فرشتگان برای طلب صلوات ، هماهنگ و همآوا شوید و برای نبی مکرم اسلام طلب صلوات کنید چه جملاتی بر زبان می آورید و می نویسید؟ در شهر و مسجد و هیئت شما چه نوع جملاتی برای طلب صلوات رایج است؟ چه خاطراتی از اعجاز این ذکر مقدس در خاطر دارید؟ برای بهتر شدن وبلاگ صلوات چه پیشنهادی دارید؟
بدون شک ، لحظاتی که فکر و ذهن ما مشغول صلوات است به هدر نخواهد رفت ، و ذخیرۀ دنیا و آخرت قرار خواهد گرفت. انشاء الله.
پس ما را از خزائن عشق آسمانی خود محروم نفرمائید.
قدم رنجه و قلم رنجه کنید و ذکر صلوات خود را بنویسید تا به این لیست اضافه کنیم. شاید مورد استفادۀ عاشقان دیگر هم ، در سراسر کشور ، قرار گیرد.
والسلام
ملتمس دعا – غلام اهلبیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد