زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

امتحان زیست ....

۲ ساعت دیگه امتحان زیست دارم ... فک میکنم هیچی بلد نیستم .مخم داره میپکه !!!‌ اصلا اعتماد به نفس ندارم نمیدونم چرا !!!‌ با خودم فک میکنم حالا نشدم اسفند ... البته مطمئنم که یه همچین اتفاقی نمیفته و شده با ۱۰ هم قبولو میشم ... آخه لعنتی امتحان کشوریه ...برای اولین بار تو این ۱۱ سال تحصیل تقلب نوشتم !!!‌ آخه ین کارم بلد نیستم ... فقط دعا دعا میکنم گند این یکی در نیاد ... نمیدونم دیگه فعلا قاطی کردم ... سر این تعیین رشته هم که دیوانه شدیم...ببینیم امروز بالاخره چی میشه ... ای بابا ... من برم فعلا دیگه یه نگاه دیگه هم بکنم و بدم که پشیم بریم ...
نظرات 7 + ارسال نظر
هومن سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.hoomy.persianblog.com

موفق باشی.برات دعا می کنم.

ممنونم.

شهرام سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام ...

من از اولش هم از این زیست بدم میومده ....

میدونم که نمره میاری ....

سلام
ایول ...
آره بابا نمره که میارم ولی چه نمره ای (خنده )

سعید سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

زیست ... یادش بخیر! من به دو دلیل تجربی نرفتم! یکی واسه زیستش یکی هم قدرت اینکه به کسی سوزن فرو کنم یا دل و روده در بیارم ندارم :))
نگران نباش ... یکی همیشه همراه ماست که مواظبمونه ... دیگه احتیاج به تقلب نیست!
مطمئنم امتحان رو پاس می کنی با یه نمره عالی ...

شاد باشی ...

سلام
چطوری بهتری؟
چرا انقده همتون از زیست بدتون میاد ...
آره بهش اعتقاد دارم ... اتفاقا تقلبام ب دردم نخورد !!! اصلا نمیدونستم باید چی کارشون بکنم (خنده)
آره پاش که میکنم ...دیگه با چه نمره ای نمیدونم!!! اصلا بیخیال ...
تو هم ... ممنون.

ژ یگولو چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام ایدا جان...

خوبی؟؟؟ امتحان زیست؟؟؟ اره خدایی مذخرفه..یه دفه تو کل درس خوندنم امتحان زیست دادم..نمرم بد نشد...

ایشالا که امتحانه اسون بوده باشه...کلا ادم اعتماد به نفسشو از دست میده موقع امتحانی که مخصوصا خوش نمیاد ازش...ولی تو حفظ کن اعتماد به نفستو..

امتحان که دادی...بهم بگو چی شد نتیجه اسون بود..خوب دادی امتحانو؟؟؟

سلام
مرسی تو چه طوری؟
امتحانش آره اما خودش خوبه ... .
مگه من گفتم از زیست خوشم نمیاد؟ دارم به خودم شک میکنم .!
خیلی خوب که نه ... اما آره آسون بود و از اسونی گند زدیم ... . امتحانای کشوری همینجورین دیگه ... !!!

محیا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.mezghonas.blogfa.com

موفق باشی

ممنونم.

فاطمه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام آیدا جون
میبینم که همه حالشون از زیست بده! من عاشق زیست اول دبیرستان بودم! اما فقط مال همون سال!
D= خدا رو شکر که پاسش می کنی عزیزم. امتحانای کشوری معمولا آسون ترن، نه؟ شایدم سخت ترن! یادم نمیاد! مواظب باش روحیه ات رو نبازی دختر! آفرین. مارم دعا کن گلم.
فعلا بای بای
:*

سلام ...
آره خیلی دشمن دار زیست بیچاره .../ منم دوسش دارم . آره امتحانای کشوری آسونه چون آسونه مام گند میزنیم دیگه ... !‌ واقعا همیشه تو این امتحانا میدونم مطلب کجاس تو کدوم صفحه ی کتابه اما نمیتونم بنویسمش !!!‌خلم دیگه .
چشم . باز چشم .محتاجیم به دعا .
بای بوسس.

ژ یگولو پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ب.ظ

اهان...نگفتی دیگه ..که خوشت نمیاد..من اینجور فک کردم...:دی

اتفاقی الان یه چیزی رو دیدم...میبینم جایی بین دوستات ندارم مث اینکه کنار صفحه ات؟؟

خب حتما دوست نداشتی دیگه...

خوش باشی و موفق...فعلا...

وااااااااای ی ی مگه نذاشتمت ... تو رو خدا ببخشید ... اوندفعه دیدم خودمم که نیستی بد فک کردم گذاشتم !!! دوباره یادم رفت همین الان میرم میذارم لینکتو ...تو از دوستای خوب منی باور کن ... ببشخید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد