زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

تفلد

خسته ام . این سرماخوردگیی لعنتی ام ولم نمیکنه بعد چند تا پنی سلینو و دوتا دوتا خوردن آموکسی سیلینای 500 که رو هم میشده هزار تازه یادم افتاده عطسه کنم و آبریزش بینی و ... . کلی غر دارم الان .از صبح یه ده تا بیته دستمال تموم کردم !!! تمام مدت عطسه و سرفه و ... فردام امتحان شیمی و ادبیات ... این فیلم سینمایی نمیدونم چیه ( گروه کر) به نظرم جالب میاد . داره تبلیغ میده الان . با این انتخاباتشونم کشتن مارو ... . عمرا اگه رای بدم ... میگن کنکور داری بدبخت اومدیمو گیر دادن بهت بعدا ... اصلن مهم نیست ... حوصله این ادا اوصولا و میخره بازیارم ندارم ... اه اصلا بی خیال ... فردا تفلده صدفه . پس فردا هم نوشی ... بری صدف یه قاب عکس قرمز خریدم که کلی قلب کنارشه و پایینشم یه خرسه که یه بالش بغلشه ... خیلی خوکشله ... واسه نوشزادم یه خوک گنده ی صورتی .اونم خیلی نازه ... دیگه میخوام برم بخوابم . چقد این فیلمه قشنگ بود . تموم شد . شب بخیر .

نظرات 11 + ارسال نظر
ژ یگولو چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

سلامممممممممممممم...خسته نباشی...
ای وای تو کی سرما خوردی مگه؟؟؟
این اموکسی سیلینا هم دوتا دوتا نخور باهم...معده واست نمیذاره ها دیگه...گفته باشم...کی اصن اینجوری دارو واست تجویز کرده؟؟؟هان؟همون فک کنم خود درمانی باشه دیگه...
ایشالا زودی بهتر بشی و خوب و سالم و سلامت...مواظبت خودتم باش دختر...
ایولللللللل منم همینو میگم هربلایی میخوان سرم بیارن بیارن...من رای بده نیستم که نیستم...
من تو عمرم دو دفعه رای دادم و هر دوتاشم واسه اقای خاتمی...دیگه هم نه رای دادم نه قراره بدم...مگه اینکه دوباره واسه خاتمی یا یکی مث اون...به هر حال...

خب زیادی حرفیدم...ایشالا زودی خوب بشی...تولدا هم مبارک صاحاباش باشه ایشالا...فعلا...

سلام
ممنون !
من دائم المرضم !!! نه بابا دکی جون .اونم دیگه از دست من دیوانه شده !!!
مرسی .مواظبم به خدا ...
آره ...
من واسه اونم رای نمیدم ...
مرسی .قربانت .

Oliera چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ق.ظ http://olier.persianblog.com

بچه ها نازن چون غبار گناه٬ روحشون رو کدر نکرده.
سلام
.......................بابایی

سلام
آره بابایی واقعا فقط همینه ... دوسشون دارم ... کاشکی منم همیشه بچه میموندم ...

باغبون چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

کی گفته ما خوب نیستیم ... الان داشتم وبلاگ آیدا رو می خوندم .. گفته بودی میخواهی بری ... ناراحت شدم ... یکجورایی ... امیدوارم باشی و بمونی پیش هممون ... بای

نمیدونم اما من که نیستم !!!
کجا برم ؟
هستم .میمونم .
بای.

هومن چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.com

سلام..امیدوارم زودتر خوب شی.

ممنونم

سپهر چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://blog.360.yahoo.com/se_lp

به شما سر زدم ..
لینکتون توی فیوریت دادشم بود!! سهد پاتر ..

پویا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ http://mordemoteharek.persianblog.com

سلام دوست خوب من
بیا و آپمو بخون
و نظرتو حتما بده
منتظرتم

تا بعد[گل]

ژ یگولو پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ

سلاممممممممممممممممم...

بهتری؟؟؟
سرما خوردگیت خوب شد؟؟؟

ایشالا زودی خوب بشی...فعلا

سللااامم
آره مرسی بهترم .
ممنونم . قربانت.

سعید پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

ای بابا شما هم به سرماخوردی؟ نمی دونم این سرماخوردگی چی از جون جوانان این مملکت می خواد؟ :))

یادش بخیر ما هم که کنکور داشتیم از ترسش رفتیم هر چی انتخابات بود شرکت کردیم =)) بعد فهمیدیم وضع خیلی خراب تر ازین حرفاست که بیان ببینن کی رای داده کی رای نداده ؟!

تولدها هم مبارک ... ایشالا همیشه به تولد ؛)

شاد باشی ...

سلام
آره بابا . مام سرما خوردیم . منم نمیدونم . اگه دوباره پیداش کنم ازش میپرسم .تو هم اگه دیدیش بپرس ازش . ایشالله هیچ وقت نبینیش . (چشمک)
آره بابا بیخیال . منم ندادم .به درک اگرم چیزی بشه .
مرسی .
تو هم شاد باشی .

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://rue.blogsky.com

اگر فکر می کنی که رفتنت باعث شکستنم می شود
اگر فکر می کنی که از پس رفتنت اشک می ریزم
اگر فکر می کنی که با نبودنت لحظه هایم خالی می شوند
اگر فکر می کنی که هر لحظه دلم برای دستان گرمت تنگ می شود
اگر فکر می کنی که بی تو می میرم
بسیار درست فکر کرده ای ...
خب تو که می دانی نبودنت را تاب نمی آورم
پس بمان . . .
.
.
.
دلت شاد فقط همین
امیدوارم حالتم بهتر بشه

ممنونم عزیزم .
مرسی .
تو هم دلت شاد .

شهرام پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام

ای بابا تو هم که مریضی که ...خدا رو شکر کن حالت مثه من ناجور نیست .....

میبخشی فقط جهت احوالپرسی اومدم والا اصلا حالم خوب نیست ....

زود خوب بشی .....تفلد دوستاتم مبارک.....

سلام
مگه تو چه جوریی ؟؟ من که همیشه بدجور ناجورم (نیشخند) البته الان بهترم خیلی .از بس خودمو بقچه بندی میکنم . (چشمک)
امیدوارم تو هم زود تر خوب باشی . ممنون که اومدی .
مرسییی .

م جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
ای بابا چرا اینروزا هر وبلاگی سر میزنم بوی سرماخوردگی میاد!
خانومی بیشتر مواظب خودت باش خصوصا که فصل امتحاناته
امیدوارم زود خوب بشی

سلام
من که کارمه همیشه سرما خوردم (نیشخند)
چشم
مرسی عزیزم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد