زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

خواب

وای بازم کلی خواب دیدم .خواب اون .خواب بابا . چه قدر دلتنگشونم . انگار دو تا دل دارم . یکی مال اونه یکی مال بابا شایدم یه دل نصف شده ! اما نه نصف نشده . اندازه هردوتاش زیاده .یعنی به اندازه دو نفر دلم تنگیده ! (چی میگم ؟!)

یکدم از خیال من نمیروی ای غزال من دگر چه پرسی ز حال من ... .

چه قدر دوست دارم این آهنگو .

محمد آدامس میخواست منم بهش نمیدادم . آخه نمیذاره من بوسش کنم . بهش گفتم اول باید یه ماچ کنده بکنمت بعد ! دیگه مجبور بود که قبول کنه ! منم یه ماچ آبدار گنده کردمش . خیلی دوسش دارم . اگه نبود واقعا منو مامان چی کار میکردی ؟!

دوباره میخوام برم کلاس ایروبیک . از دوشنبه میرم .فقط شنبه دوشنبه  می تونم برم . ولی همونم خوبه . امیدوارم حالم بهتر شه . الان که دوباره دل تنگم . یهویی دپرس میشم !!!

کاشکی میشد باهاش حرف زد . اما انگار دیگه واقعا حرفی نیست .این واقعا چه حسیه تو دل من ؟ دوست داشتن . عشق . نفرت . پشیمونی . امید .انتظار ؟؟؟ چیه ؟اینا  چیه ؟

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام شب بخیر

کجایی نیستی؟

سلام شب شمام بخیر .
همین جاها .

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ http://doxy.blogsky.com

صلام.!
عجیبه...تازگی ها همه دخترها خواب باباهاشون رو می بینند!
راستی میدونی چه حسیه؟حس نفرت..انزجار ...خیانت..ناامیدی..پشیمونی و ...
البته منظورم شما نبودید...سوءتفاهم نشه یک وقت...!!

سلام .
نه خیلیم عجیب نیست .به احتمال بیشتر تو تازگسا دخترایی رو دیدی که خواب باباشونو میبینن . وگرنه چشوری به این سرعت آمار خواب دیدن همه ی دخترارو گرفتی؟ کم نیستن آخه ! (چشمک) .
میدونم. چون من اصلا حسام اینجوری نیست .شاید یه رگه های ضعیف بعشی وقتا داشته باشن اما نه به این شدت !

سعید یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

اولا شرمنده بخاطر اینکه دیر جواب سوالاتو دادم ... این رو به حساب بی حرمتی به خوانندگانم نذار اینو به حساب گم شدن و غرق شدن توی مسایل این دوره و زمونه و وقت خاراندن سر نداشتن بذار :دی! (آهان جوابتو می تونی تو پاسخ نظرات همون پست بخونی)
دلی که تقسیم نشده باشه دل نیست که!
بابا بش بده آدامسو دیگه! چرا بچه رو دق میدی؟
ما آخر نفهمیدیم تو این کلاسهای ایروبیک چیکار میکنن؟ می رقصن یا ورزش می کنن؟!!!

....

شاد باشی ... راستی لینکتم رفت تو لینکدونی مستانه!

به به سلام ...
خواهش میکنم دشمنت شرمنده . نه نمیذارم . ولی داشتم ناامید میشدما از اومئنت (چشمک)
دادم همون موقع دیگه . ولی یه ماچ گنده هم کردمش (نیشخند)
آخی نازی شماها ایروبیک ندارین ! خب هردوتاش !
ممنونم . مرسسییی .

حمید یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ http://gahneveht.com

چی بگم والا
احتمالا یه حسی بین همشامیدوارم که بهتر بشی به زودی زود

شاید .
ممنونم.

نامیرا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ق.ظ http://namira.blogsky.com

سلام!
خسته نباشید!!!

سلام .ممنون !

پژمان دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام

علیک سلام .

مسافر شهر غم دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.bachehayegham.blogfa.com

کاش بیاییم برای بی پناها سایه بون باشیم



با دلای غم گرفته کمی مهربون باشیم



کاش بیاییم به باغبونا کمی حرمت بذاریم



احترام سایه های خسته را نگه داریم



کاش به آسمونییا دینمون را ادا کنیم



سهم خوشبختیمون را وقف بزرگترا کنیم



کاش یه کاری بکنیم که خستگی ها در بشه



مرحمی بشیم که زخم آدما کمتر بشه



کاش که شاخه درخت زندگی را نشکنیم



گل سرخ از تو شهر پاک باغچه نکنیم



کاش که پاک کنیم تموم اشکایی که جاریه



رنگ یاسایی کنیم که همیشه بهاریه



کاش دست پرنده های بی گناه را بگیریم



توی آسمون بریم دامن ماه را بگیریم



کاش با مهربونیمون غصه ها را کم بکنیم



رشته های عشقو تا همیشه محکم بکنیم



کاش بشینیم پای صحبت اونا که بی کسن



اگه درد ل کنن به آرزوشون می رسن



کاش تو عصری که همه اش سنگی وآهنیه



بگیم از چیزای که خوبه ولی رفتنیه



کاش هنوز دیر نشده قدر همو خوب بدونیم



نکنه نکنه دیر بشه تا ابد پشیمون بمونیم



کاش که این یه جمله هیچ وقت از یادمون نره



آدمی چه بد باشه چه خوب باشه مسافره

م دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ http://roozanehayam.blogsky.com/

چقده احساس
من یکی شو به زور دارم خوش به حالت بابا(چشمک)

آره خیلی احساس !
ممنونم. بوس.

انار دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ http://love-hot.blogsky.com

سلام زیتون جونم..نیستی خانومی...؟

از پریروز چند بار اومدم...نبودی....امیدوارم هر جا باشی سالم باش...بوسسس

سلام عزیزم . آره یکم سرم شلوغه !
خوندم کامنتتو . الان میام پیشت و
مرسی . بووووسسس.

انار سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ

زیتون امتحان چطور بود؟

فیزیکو می گم خوب بود؟<چشمک>

اناری امتحان ندادم . افتاد فردا (گریه )

کرانه شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام
من از زیتون پرورده خیلی خوشم میاد
کار خوبی می کنی میری آیروبیک روش خوبیه برای تمدد انرژی.

سلام قربونت برم .
آره خیلی خوبه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد