زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

جمعه ی نه چندان غمگین !!

تازه از خواب پاشدم . از آرمون که اومدم یکم واسه خودم گشتم بعدشم خوابیدمو تازه پاشدم !!! وقتی مامان آدم خونه نباشه همین میشه دیگه ! احساس میکنم سرما خوردم کلیه هام دوباره به شدت درد میکنه !

گفتم کلیه تازه کلیم درس درس دارم . ولی اصلا حوصله ندارم . چرا پس اینا نمیان خونه ؟؟؟!!! خفه شدم از تنهایی . دیروز تاااازه فهمیدم که مامانم راس میگه خیللیییی لوسم . خییلیییااا . نوشی هم مثه منه البته . شایدم خیلی بیشتر از من ! وای خیلی بده . دیروز من مشکلم با اقای زیست حل شد .نوشیم اای . اما نوشی خیلی حالش بد بود کلیم زار زد . بیچاره اقای مشاور مهربون ما . کلی باهامون حرف زد .تازه خودشم کلاس داشت . یه نیم ساعتی از کلاسش رفت . خیلی مهربونه .خیلی ماهه . اینگده دوسش داررممم . خلاصه که ما فهمیدیم که به شدت آدم های ننری هستیم . و حالا قراره یه کاریش بکنیم دیگه . برامون دعا کنیین .خب؟ مرسی . 

ااااااااا امروز جعسا . چه قدر زود میگذره لعنتی . اینجوری که ما زود پیر میشیم !!! بعدشم که میمیریم (البته من این قسمتشو تو هر زمانی دوس دارم ) .

چند شبه دوباره خوابشو میبینم . دلم که همیشه براش تنگه . چیزی نمونده که ساگرد رفتنشو عذا بگیرم ! فقط دلم از این خیلی میسوزه که همه پارسال همین موقع ها و بعدش بهم میگفتن :سال دیگه به این کارات میخندی و من امسال چیزی برام نمونده که همین حالا بهش بخندم چه برسه به سال قبلم . اون هوای یرد .اون برفا . اون گریه های هر شب هرشب . اون دیوونگیا .که فقط ناراحت بودم از این که چرا حالا یه هفته قبل از رفتن باید به من خبر میداد ؟ وسط امتحانای ترم ! هیچ وقت خندم نگرفت .همیشه وقتی یادم اومد انگار یکی تو دلم چنگ میزد ! هیچ وقت یادم نرفت که خودم بهش گفتم برو ! درسته که ازم دور میشد اما نمیخواست فراموشم کنه ( به عنوان یه دوست !!! ) و من با خودم فکر میکردم اگر نخوام الان بذارمش کنار شاید چهار سال دیگه با هزار تا بدبختیه بزرگتر از این باید این کارو میکردم . و من دیدم که واقعا این بهترین کاره .اونم دیگه اون قبلیه نبود از وقتی بهش گفتم چه قدر دوسش دارم . باورش نمیشد . و چه قدر سخته به کسی که چیزیو باور نداره بفهمونی که وجود داره اون چیز .حالا میخواد عشق باشه یا هر چیزه دیگه ای ! هیچ وقت یادم نمیره که بهم گفت آیدا خانوم ادم دوستاشو اینجوری تو این شرایط میشناسه .اما مگر نمیدونست من عاشقشم که یه همچین حرفیو زد !!! من نمیخواستم بهش بد کنم . اما انگار این کارو کرده بودم . مساله برام پیچیده شده و حل کردنش مشکل ! یه چیزایی تو وجودم باقی مونده مثه حسرت .مثه انتظار ... و خیلی چیزای دیگه . ولی کاش میشد منتظر واقعیت ها بود . نه کسیو چیزی که دیگه وجود نداره برات و تو زندگیت هیچ نقشی نداره و فقط مونده تو این دل صاب مردت !!! چی کارش میشه کرد؟ هیچی !!!

بازم غر زدم و ناله کردم نه ؟ تمام زندگی انگار برام شده همین !!!

این جمله رو همین الان دیدم چقدر راسته !! (آموخته ام که...
هیچ کس کامل نیست مگر اینکه در دام عشق او اسیر شوی)

 

نظرات 10 + ارسال نظر
طیبه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ http://veria.cloudyyears.com

موفق باشی توی درس ها.

ممنونم.

مهدی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ http://skybloue84.blogsky.com/

سلام .ممنون که به وبلاگ من یعنی وبلاگ خودت سر زدی .باز هم از این کارا بکن ............

سلام . خواهش میکنم .

فریناز جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ب.ظ http://acoldemotion.blogsky.com/

سلام عزیزم. مرسی که بهم سر زدی.
امیدوارم درس ها هم اون طور که میخوای پیش بره.
غر زدن بد نیست. حد اقلش اینه که حرفات تو دلت نمیمون!
بد ترینش اینه بدونی طرف کامل نیست. همه عیباشو بفهمی. اما باز عاشقش باشی

سلام خانومی . خواهش میکنم .
ممنونم . آره خب . اینجام شده واسه همین انگار !
آره راست میگی اینم خیلی بده .اما بیشتر مواقع وقتی عاشقی اصلا بدیاشو نمیبینی !

انار جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://love-hot.blogsky.com

زیتونم عزیزم بازم که ناراحتی فدای سرت گلم

چرا ؟؟؟؟؟؟ببین به خدا این غصه ها فایده ای نداره

می فهممت از این که بخوای چیزی برا کسی ثابت کنی ولی تو گوشش نره...به خدا که من یکی دلم می خواد به جای دیگران خودمو خفه کنم....

گلم درسا چطوره؟...من می خونما...تو هم بخون...
فردا سالگرد یه چیزه...ای خدا...چقدر دلم می خواد بر می گشتم به چهارسال پیش همون دختر همیشگی می شدم...
ولی من نمیدونم فردا عزا بگیرم یا شادی کنم..به نظرت کدوم بهتره؟(سبزه)

نه ناراحت نیستم . اینا حرفای ته ته دلمه دیگه . خب همیشه همینه .
آره خب فایده که نداره !
میدونم . بیخیال .
درسام بد نیست . تریپ صاییران (هر روز بهتر از دیروز ) (نیشخند)
سالگرد چی ؟ منم دلم میخواد برگردم . دلم میخواد اون دختر بچه باشم . و یه توقف زمانی ! کاش میشد .
وقتی نمیدونم سالگرد چیه چچه طور بگم ؟

سبزینه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ http://sabzine.blogsky.com

امیدوارم موفق باشی تو همه چی....به عنوان یه خواهر بزرگتر بهت میگم...دیگه بهش فکر نکن...دیوونه میشی از همه زندگیت میفتی...دردتو حس میکنم...چون بیشتر از تو دارم تحملش میکنم...مراقب خودت باش...اگه درباره درس و ... کمکی ازم برمیومد بگو....

سلام عزیزم .
ممنونم از این همه محبت . میدونم و خیلی کمتر بهش فک میکنم . اما خب یهو که نمیشه کامل فراموش کرد . تا آخرشم فراموش نمیشه .اما شاید کمرنگ شه !!!
ممنونم .

انار شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام بیایی وبلاگم می فهمی سالگرد چی چیه<چشمک>

اومدم .همون دفه به خدا . باشه دوباره میام . بووسس.

هدایی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام من آپ کردم :)

منم الان آپ میکنم . ( چشمک)

نامیرا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ق.ظ http://namira.blogsky.com

سلام
میگن : در یک دقیقه میشه یک نفر رو خرد کرد،
در یک ساعت میشه کسی را دوست داشت
و در یک روز میشه عاشق شد
ولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو فراموش کرد!!
بگذریم!!!
راستی من نفهمیدم ربط این کلیه و درس چیه!!
پایدار باشید!

سلام .
آره .به هر حال فراموش نمیشه !
منم نفهمیدم. (چشمک)
شمام همینطور !

بابک شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ http://jokekhooneh.blogsky.com

سلام
ممنون که بهم سر زده بودی
حیف که عکس آخری سریال رو ندیده بودی چون قسمت باحالش همون آخریه
بعدش من از آدمای غمگین خوشم نمیاد اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم باید خوش باشی و از زندگیت لذت ببری

خوش و خوشحال باش

سلام
خواهش میکنم .
(گریهههه ) واسه عکسه .
قربانت .

فاطمه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام زیتون جونم
خوبیییییی؟!
مشکلتون با آقا معلمه حل شد؟
سرما که نخوردی ایشالله؟! الان هوا خیلی سوز داره.
مواظب خودت باش گلم.
چرا دیگه باهاش حرف نمی زنی تو؟
شاید اگه یه بار دیگه حرف بزنی و نذاری تو ذهنت سوالی بمونه بتونی واسه همیشه بذاریش کنار.
:***********

سلام عزیززززمم .
مرسی تو چطوری ؟
آره یه جورایی . نه نخوردم . آره یه جورایی بد سرد شده .
چشم تو هم همینطور .
با اون؟ چی بگم ؟
نه این فایده ای نداره . نمیخوام اونم آزار بدم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد