زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

(۱۱) سوال احمقانه !‌

من : اون نمیفهمه که من ... .

اون : مگه هنوز دوسش داری؟!

من : !!! عجیبه ؟!

اون : نه اصلا !

پس چرا این سوال احمقانه رو پرسید؟!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آتنا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
خاک در اندیشه ی باران نبود
هیچ نشانی ز بهاران نبود
بال و پر چلچله ها خسته بود
پنجره ی باغ خدا بسته بود
شب چه شبی بود!
شکوه آفرین
چشم به راه تو زمان و زمین
شهر اگر تیره و تاریک بود
لحظه ی لبخند تو نزدیک بود
تا تو فرود امدی از اوج نور
روح زمین تازه شد از موج نور
از نفس گرم تو گل جان گرفت
باغ طراوت سرو سامان گرفت
سبز شد از لطف تو صحرا و دشت
قافله ی چلچه ها باز گشت
آمدی و زمزمه آغاز شد
روزنه ای روبه خدا باز شد
امدی و نوبت فردا رسید
فصل شکوفایی کلها رسید
عاشقانه هایم از حالا مقدمت را گرامی میدارد.

سلام عزیزم .شعر قشنگی بود .میام پیشت .همین حالا .

آوا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلام زیتون جون
مرسی که دعا می کنی. ما سه تاییم. من و ساراو سایه. سه تا دوست جون جونیم(به زنم به تخته)
با هم دیگه تو وبلاگ می نویسیم. منم هنوز دوسش دارم ولی نمی دونم این دوست داشتن به کجا می رسه. کاش برگرده...
بازم مرسی گلم.

سلام عزیزم .
خوب شد فهمیدم .یه سوال گنگ شده بود برام. اما بیشتر انگار تو مینویسی نه؟ اینشالله سه تا همیشه همینجوری بمونین باهم.
آره .نمیدونیم به کجا میرسه .
نمیدونم کاش گفتنای ما فایده ای هم داره یا نه !‌

پردیس جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ http://jinglebells.persianblog.com

چرا آیا؟

نمیدونم والله اگه فهمیدم یه روزی بهت میگم.

ژ یگولو جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

ادما بعضی وقتا خوششون میاد سوال احمقانه بپرسن...حال میکنن با سوالهای احمقانه...مخصوصا اینجوریشو...

پس حالا که سال اخره سال خوب خوشی رو برات ارزو مندم...خیلی مرسی که اومدی پیشم...بازم اینکارو بکن...خوشحال میشم از دوستیت...

فعلا...خوش باشی...

آره اونم بعضیایی که آدم انتظارشو نداره ...
ممنونم. باشه میام تو هم بیا .البته من کمتر میام دیگه ولی هروقت اومدم چشم .
قربانت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد