زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

سلام

الان که این نوشته رو مینویسم هنوز وبلاگی در کار نیست  . آخه بنده امسال کنکوری تشریف دارم ! وقراره که به شدت درس بخونم. البته از زمانی که این قرارو گذاشتم با خودمو دلمو جونمو مامانمو روح بابامو جد و آبادم و مشاورمو دکترمو  .... وای نفسم بند اومد  خلاصه که کل فک و فامیل به قولم عمل کردم و دارم میخونم. ولی بعضی وقتا قاطی میکنم به شدت ! و نوشتن واقعا آرومم میکنه. پس تصمیم گرفتم گهگداری اینجا بنویسم حالا البته خیلی دوست ندارم شعرام و اینجا بنویسم و ترجیح میدم شعرو ورامو بنویسم ! خیلی دلم میخواد از خودم بنویسم و کارام . کارای خاصی نمیکنم قبلنا خاص تر بودم !!!

که حالا دیگه کاملا وا دادیمو رفته !! اما حالا یه چیزی شاید بشه. امیدوارم دوستای خوبی پیدا کنم اینجا. میدونما که الان خیلی وقت این کارا نیست اما واقعا لازممه .سعی میکنم نه سعی نمیکنم حتما یه جوری وقتم و تنظیم میکنم تا از درسامم نیفتم و بتونم یکمم واسه خودم بنویسم. آره خوب گفتم واسه خودم .تاحالام مینوشتما اما خیلی واسه خودم نبود واسه یکی دیگه بود و حالا میخوام خودم باشم .البته خودم که هستم می خوام واسه خودم باشم . فعلا تا بعد .

شب خوش.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست جون
من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی
منتظرتم
بای بای

گیلاسی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ق.ظ

سلام عزیزم..باهات کاملا موافقم که نوشتن ادم رو اروم میکنه...خوبه که یه جای کوچیک برا خودت داشته باشی....
قربونت....ممنون که منو دعوت کردی...(بوس)

مرجان سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام بر دوست مردادی خودم
خوبی ؟ مرسی لطف کردی بهم سر زدی خوشحال شدم
بازم بیا دیدنم
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد