زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

خوشحالم...

سلام سلام صد تا سلام

بالاخره این کامیه مام حالش خوب شد . دکترم نمیخواست . مشکل از کیبورد بود . دیشبم پسر خاله جان یه کیبورد نو بهم داد .منم کلی کیقول شدم . اومدم خونه نسبش کردم دیدم بله درست شد .  وای این مدت مردم از بس ننوشتم . واقعا دلم تنگیده بود واسه اینجا و واسه همتون . شمام دلتون واسه من تنگیده بود ؟؟؟ یه اتفاقاتی افتاد این چند وقته که خیلی حالم گرفته شد ... حوصله ندارم اصلا بخوام توضیح بدم ... فقط نمیدونم چرا این پسره دی میادو دی میره ؟؟؟ !!! میدونین البته اصلا به من ربطی نداره ها ... اما خب از اونجایی که به شدت پرروام میپرسم !‌دارم سعی میکنم کلا بیخیالش شم ... خیلی مسخرس که بخوام خودمو اعصابمو و آیندمو واسه کسی که لیاقت نداره خراب کنم ... اونم آینده ای بدون اون ... حالا باز اگه خودشم بود یه چیزی ... ولی فعلا که داره غرق میشه طفلی .... البته منم اینجا اشتباه زیاد کردما ... اما دیگه مهم نیست ... به قول آتی چرا باید چیزیو که نبوده با خودم بکشم تا ۲۵ -۲۶ سالگی بعدم همه ی جوونیم بره آخرشم بفهمم هیچی نبوده ... صدف میگه  فک کن یه بستنیه خوب وشیرین وخوشمزه بوده .خوردیش تموم شده .همون موقع هم لذت بردی .خب بگو ممنون خیلی خوب بود دسته شما درد نکنه اما حالا دیگه تموم شده !!!! خب من به این نتیجه رسیدم که واقعا بیخیالش بشم .اگه حال داشتم حالا بعدا میگم که چی کار میکنم ... شمام برام دعا کنین .ممنونم از همگیتون ...

راستی دو تا از امتحانامم دادم بد نبوده تا حالا .نمره ای که باید واسه غیر حضوری کردن بیارم فک کنم بیشترم میارم ... . خب خوبه دیگه فقط دعا کنین آدم شم ... دیگه باید برم .  بابای .

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

خوب الحمدلله که کامی جون حالش خوب شد! ما که موضوع این پسره و قضیه بستنی خوشمزه رو نفهمیدیم چی بوده!!! ولی هر چی هست ان شاءالله خداوند خیر عطا فرماید!

ایشالا امتحاناتونم توپ توپ بشه و همه رو ۲۰ بگیری!
شاد باشی ...

سلام ... تو چه طوری ؟ خوبی؟ چشمات خوب شد؟
ولش کن بابا اصلا اهمیتی نداره دیگه ...
مرسی ... چه خشبینی تو ۲۰ ؟!!! نه بابا نمیخواد ۲۰ بگیریم همون نمره واسه غیرضوری کردن کافیه ... (چشمک)
تو هم انشالله ...

ژ یگولو دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ب.ظ

سلاممممممممم ایدا جان...

خوشحالم که خوشحالی...

اره بابا بی خیالش شو...قوی باش...بزنش غمه رو ..کاری بر سرش بیار جرات نکنه دورو برت بیاد...به قول خودت لیاقتتو نداشت دیگه...

خب بسلامتی کامی هم که درست شده...پس زود زود باید اپ کنی که جبران بشه این غیبتات...

من همیشه دعات میکنم...خدارو شکر امتحانات تا الان خوب بوده...ایشالا بقیه اشم بهتر از این میشه...

شاد باشی . موفق..همیشه...

فعلا...

به به سلااام
مرسی ...
اوهوم... چشم ...
بابا یکمم درس بخونم دیگه .... (نیشخند)
مرسی ...
ت. هم همینطور ممنونم.
فعلا ...

برهوت دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ http://berahoot.persianblog.com/

سلام....گوهر خود مزن بر هر سنگ ناقابلی
صبر کن تا گوهر شناس قابلی پیدا شود

سلام
خب بعضی وقتا آدما اشتباه میکنن دیگه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد