زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

زیتون

ناچشیده جرعه ای از جام او عشق بازی میکنم با نام او

(۸) راز !

 

وای خدایا از از دیشب تا حالا که مامان یه رازی رو برام گفته پاک قاطی کردم.   گفت خودش که من جنبشو ندارما . گفت هنوز اونقدر بزرگ نشدی که بگم برات اما من اصرار کردم . دیونش کردم خب اونم گفت دیگه  .یه چیزی بود در مورد یه نفری ! اه حالم بد شد .خودمونیما چقدر این مردا پستن ! چه قدر آشغالن ! ( آقای عزیزی که اینجارو میخونی با شما نیستما ! با هموناییم که اینجورین ) وای چه طور یه پیرمرد 60 ساله به خودش اجازه میده از یه دختر 15 ساله خواستگاری کنه ؟  .اونم از دختر نازی که من میشناسم  .  اونم زمانی که اون بچه به شدت مریضه و رو تخت بیمارستانه ! حالا میگم پیر مرد 60 ساله یه چپو چوله نیاد تو ذهنتون . یه پیرمرد پولدار ، خوشتیپ و باحال بیاد لطفا  ! تو ذهنتون !  اه همه چیش بخوره تو سرش مرتیکه دو تا زن گرفته ! یه دختر 3 -4 ساله داره به جز نره خرای دیگش !!! بعد این مدلی. نمیدونم مامان اون بیچاره که حرفای اینو شنیده چه حالی شده اما اگه من بودم میزدم تو دهنش . راستی میگم چرا قطع رابطه شده خیلی وقته بین این خونواده ها . پس همین بوده . به قول گیلاسی تف تو این زندگی . اگه به من باشه تف تو اون کله کچل این مرتیکه نکبت !!! اه اه اه .حالم به هو خورد .کثافتا فک میکنن همه چیرو میشه با پول خرید .تف تو اون پولتون بیاد   ! ( آقا پسر محترم فهمیدی اینشالله دیگه که من با کدوم دسته از مردا بودم دیگه ؟ خب خدا رو شکر  !) ... . راستی واقعا این آدما کتک میخوان نه ؟

دیدین دیروز نرفتم پیش بابا .؟! خب سه شنبه دیگه با مامان اینا میریم ! یه هفتته دیگم که مدرسه ها شروع میشه و دیشدرن دیشدرن میشه  ( چه ربطی داشت ؟! )  

دیگه حرفای عشقو گوش نمیدم ! دیگه تنهایی رو به جون خریدم ! نمیشه باورم شیدایی عشق ! آخه از عاشقی خیری ندیدم ! برای باور یه عشق ساده  ! چه حرفایی از این و اون شنیدم !

ای بابا .بابابابا ! این آهنگ فرزانس فک کنم . داشتم می گوشیدم خوشم اومد بنویسم .          

دل دیوونه بسه بی قراری ! یه عمره من پیاده تو سواری ! نمیشه باورت یه عشق ساده ! هنوز تو زندگیم یه گل نداده ! دیگه عاشق نمیشم ! دیگه خونه به دوشم ! دیگه بازی تموم شد ! دیدی عمرم حروم شد !

گشنگه به نظرم .اینا رو داداش جونم کشفیده ! هنوز کوشولوئه ها .اینا رو میذاره میره تو حس انگار 10 سال شکست خورده !!!

بابا این شعرا مال ما پیراس که تو عشقمونم شکست خوردیم .نه مال شماها مادر جان ... .

من الان اینارو آن لاین نبشتم . آخه فک کردم شاید بیاد . میخواستم باهاش حرف بزنم یکم ! شایدم آن باشه .اصلا همیشه اینویزه . خدایا چه جوری مارو گرفتار کردی . اون اون سر دنیا .ما این سر دنیا. بعده اون همه دعوا . هنوز دل براش تنگه اما ! ( باز شعریدم ؟ یا ... .  )

من برم دیگه همتون خوش باشین این جمعه شبو .با عشقاتونم خوب باشین. با هم دهوا نکنین حیف این روزا تباه بشه ما که خودمونو تباه کردیم. درسته هنوز کوشولوییم اما یه جوراییم  خیلی مامان بزرگیم همه اینو فهمیدن . ( باز مامان بزرگ حرف زد ؟! )

من دیگه برفتم. بابای .بوووووووووووس. (این واسه خانوما بود .آقایون اصلا خوشال نشن ) خب واسه اینکه حسودیتون نشه اینم مله شما.    ببخشین که همین از دستم بر میومد .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ناشناس شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ب.ظ http://doxy.blogsky.com

صلام(سلام) ! دوست بزرگ ۹۹ ساله ! درضمن من هرچی از خودم گفتم واقعیت بوده...!!

زمونه عوض شده دیگه ...خب بیچاره عاشق شده دیگه...مگه اشکال داره...!!!(شوخی کردم...) سن مهم نیست مهم تفاهم هستش؟!

این وبلاگ یکی از دوستانم هست...اون از من خیلی خیلی زشت تر هستش...!

www.lonely.myblog.ir



سلام دوستم.
این خیلی خوبه پس هنوز یه خوبی برات مونده .صداقت !
موافقم که سن مهم نیست اما نه تا این حد .نه اینجوری با یه آدم آشغال و یه دختر یچه معصوم !!!
مرسی از معرفی دوستت ترجیح میدم اونجا نرم .شاید اونجا همین یه کوچولو صداقتم پیدا نکردم !!!‌

یاسمین یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون به من سر زدی
چشم من شمارو لینک میذارم شما هم اگه دوست داشتی همین کارو بکن
میبینمت
شاد باشی

سلام.
خواهش میکنم .قابل شما رو نداشت. چشم منم لینکت میکنم.

یاسمین یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
نمی دونم چی باید صدات کنم
اما
ممنون که بازم سر زدی
من آپ هستم دوست داشتی یه سر بزن
راستی اون عکس بالای ثفحه سمت راست عکس چیه؟
شاد باشی

سلام.
من اسمم زیتون نیست .اما همون زیتون صدام کن عزیزم.
اون عکسه یه چیزی تو مایه های یه پا هستش .من از رنگش خوشم اومد تا از عکسش!
تو هم شاد باشی .

م دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.roozanehayam.blogsky.com/

سلام عزیزم
ممنون که بهم سر زدی
منم از این تیپ آدمای آشغال چندتایی دیدم یه پست هم حتی نوشتم در این مورد
و اما بگم اینترنته دیگه نمیگی بوستو میبره جای دیگه؟
همین الان من تا خواستم بوستو بچسبونم به لپم بچه ها مانیتورو چرخوندن چسبید به لپ رئیسمون حالا چیکار کنیم میگی؟

ببین اگه رئیستون آدم خوبیه اشکال نداره این دفعه . از ان به بعد احتیاط کنین عزیزم .( چشمک)
خب حالا چون اونجا بوسم از دستت در رفته .من اینجا بوست میکنم .بووووووووووووووس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد